Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Tί; Γιατί;.....Επειδή!


-Μαμά, τί είναι ο θάνατος΄;
-Ένας μεγάλος, ατελείωτος, αιώνιος ύπνος μωρό μου.
-Όταν πεθαίνει κάποιος πονάει;
-Όχι! νοιώθει ωραία, λυτρώνεται, και το κορμί του τρέμει από ηδονή
-Γιατί όταν πεθάνει κάποιος κλαίμε;
-Επειδή όσοι μένουμε πίσω, πονάμε.
-Γιατί πονάμε;
-Επειδή ο θάνατος είναι το μόνο πράγμα που δεν μπορείς να διορθώσεις...
-Γιατί πονάει ο χωρισμός;
-Επειδή είναι και αυτός ένας μικρός θάνατος!
-Γιατί χωρίζουν οι άνθρωποι;
-Επειδή πεθαίνει η αγάπη τους.
-Πού πάνε οι άνθρωποι όταν πεθαίνουν;
-Στον ουρανό, και γίνονται αστέρια.
-Πού πάει η αγάπη όταν πεθάνει;
-Μένει στην καρδιά μας, μπαίνει σε ένα μικρό μπαουλάκι στο πίσω μέρος της καρδιάς μας κρύβεται καλά και μένει εκεί για πάντα.
-Τί είναι ο οργασμός;
-Μια στιγμή θανάτου.
-Τί είναι ο Έρωτας;
-Μια άλλου είδους αγάπη.
-Δηλαδή;
-Δηλαδή όταν ερωτεύεσαι δεν αγαπάς μόνο μετην καρδιά σου, αγαπάς και με το μυαλό και κυρίως και με το κορμί σου.
-Πεθαίνει και ο έρωτας;
-Ναι, αλλά αφού πρώτα σε σκοτώσει.
-Γιατί ερωτευόμαστε;
-Επειδή είμαστε άνθρωποι!
-Τα κουνούπια δεν ερωτεύονται;
-'Οχι.
-Ποιον ερωτευόμαστε;
-Συνήθως τους λάθος ανθρώπους.
-Εγώ θα ερωτευτώ;
-Στο εύχομαι!
-Γιατί τη μέρα δεν φαίνονται τα αστέρια;
-Επειδή τα κρύβει ο Ήλιος με τη λάμψη του!
-Γιατί τη νύχτα δεν έχει Ήλιο;
-Επειδή τα αστέρια ζητούν δικαίωση!
-Γιατί άλλα αστέρια λάμπουν και άλλα τρεμοπαίζουν;
-Επειδή όπως και οι άνθρωποι, έτσι και κάθε αστέρι είναι διαφορετικό από τα άλλα!
-Γιατί αγαπάς τη νύχτα πιο πολύ από τη μέρα;
-Επειδή μπορώ να βλέπω τα αστέρια.
-Τί αστέρι θα γίνεις όταν πεθάνεις;
-Ελπίζω λαμπερό...
-Γιατί με αγαπάς;
-Επειδή είσαι η ζωή μου!


Για τη Μιχαέλα μου...

3 σχόλια:

Τα σπορτέξ είπε...

να αφησουμε σχολια μετα απο αυτο;
... τυχερες που εχει η μια την αλλη...

ΠΟΔΗΛΑΤΡΗΣ είπε...

@ Τρεχαλάκης

Εγώ είμαι σίγουρα πολύ τυχερή που την έχω στη ζωή μου... και πολύ περήφανη!!! Εκείνη.. θα μας πει όταν μεγαλώσει....

Τα φιλιά μου!!!

ekatihellen είπε...

α ρε Αγγελικη ολο μας συγκινεις ! εκπληκτικο !