Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Nα 'μαι κι εγώ....!


Τρίτη 09/09/08,


Εδώ και πολύ καιρό, μια φίλη μου blogger με "τρώγεται" να φτιάξω κι εγώ το δικό μου blog... και τελικά την άκουσα...! Καλώς ή κακώς θα το δείξει ο χρόνος!

Ο σκοπός αυτού του blog λοιπόν ποιος είναι;

Νομίζω ότι το έφτιαξα για να έχω κι εγώ το χώρο μου, να μπορώ να λέω αυτά που σκέφτομαι, που με ενοχλούν, που με διασκεδάζουν... και ό,τι άλλο μου έρθει στο μυαλό...! Τώρα ποιός θα τα μοιράζεται όλα αυτά μαζί μου; Όλοι εσεις μαλλον, οι φίλοι μου, οι γνωστοί μου, οι συνάδελφοι, οι απλώς περίεργοι και περαστικοί, οι όχι και τόσο "φιλοι" μου, κ.ο.κ. Όλοι ευπρόσδεκτοι!
Όπως λοιπόν λέει και το "όνομά" μου, είμαι μια λάτρης του ποδηλάτου... και όχι μόνο!
Αγαπώ πολύ κάθε είδος άθλησης με μία ιδιαίτερη αγάπη για το ΤΑΕ ΚWON DO, αγαπώ την φύση, τη μουσική, τον καλό κινηματογράφο και άλλα πολλά που θα τα δείτε με τον καιρό..
Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, εδώ μέσα θα γίνεται ένα..."τουρλουμπούκι" δεν εχουμε συγκεκριμένη κατηγορία... αλλά τιμής ένεκεν και λόγω του ονόματος... λέω να ξεκινήσω με το ποδήλατο!

2 σχόλια:

Τα σπορτέξ είπε...

Podilatri, kalws ilthes stin blogogeitonia..

kales orthopetalies.

Sinistra Radicale είπε...

Να' μαι κι εγώ!!!!! Καλές ποδηλατοπορίες!!!!!!!!!!!!