Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ "Κ."


Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

Αγαπητέ φίλε "Κ",
Καταρχήν, πρέπει να σε ευχαριστήσω που μπήκες στον κόπο να διαβάσεις και να ασχοληθείς με όλα όσα γράφτηκαν εδώ!

Επίσης ΠΡΕΠΕΙ να σου πώ οτι με εντυπωσίασε το μένος της επίθεσης που δέχτηκα από σένα και την υπόλοιπη "ποδηλατοπαρέα"!!!

Το γεγονός φίλε μου οτι εσύ αποφάσισες να ασχοληθείς με αγώνες ποδηλάτου δεν σε κάνει περισσότερο ποδηλάτη από 'μένα, ή τον κάθε ένα που γουστάρει να "καβαλάει" το ποδήλατό του και να κάνει την "βόλτα" του - και πρόσεξε ποτέ δεν είπα προπόνηση! εγώ σε βόλτες αναφέρομαι- είτε για να γυμναστεί, έιτε για να ξεσκάσει, είτε για να πάει στη δουλειά του, είτε για όλα αυτά μαζί! Εξάλλου κι εσύ μέχρι πριν πολύ λίγο καιρό στην ίδια κατηγορία ποδηλατών ανήκες!!!! ΜΑΖΙ κάναμε τέτοιου είδους βόλτες και τις χαιρόμασταν!

Η δική μου σχέση με το ποδήλατο είναι τελείως διαφορετική από τη δική σου...
Όταν εγώ κάνω ποδήλατο το κάνω για τελείως διαφορετικούς λόγους από τους δικούς σου!

ΔΕΝ με ενδιαφέρει να επιδείξω στους άλλους το τελευταίο μοντέλο ποδηλάτου ή αξεσουάρ,
ΔΕΝ θα με δείς ποτέ πάνω στο ποδήλατο ντυμένη σα νυφούλα ή ακόμη χειρότερα σα να βγήκα άπό τον τελευταίο κατάλογο της ΝΙΚΕ!!!
ΔΕΝ κοιτάζω με προσοχή να βρώ το μέρος με τον περισσότερο κόσμο και να πάω εκεί ( Το αντίθετο μάλιστα)ώστε να κάνω τη "φιγούρα" μου!

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ! και φυσικά δεν στο απαγορεύει κανείς και καλά κάνεις!

Αλλά ρε φίλε αν για σένα το ποδήλατο είναι το μέσο για να γίνεις δημοφιλής στην παρέα σου ή στα κοριτσάκια που κατά καιρούς συχνάζουν στα πάρκα ή όπου αλλού κάνεις εσύ την προπόνησή σου και εγώ τη βόλτα μου, δεν είναι απαράιτητο να είναι έτσι και για τους άλλους!

Άκου λοιπόν πώς αντιλλαμβάνομαι εγώ τη σχέση μου με το ποδήλατο..

Το ποδήλατό μου είναι το φιλαράκι μου...
Όταν έχω πράγματα να σκεφτώ και αποφάσεις να πάρω, όταν είμαι στεναχωρημένη ή/και χαρούμενη, όταν θέλω να μείνω μόνη ή να χαρώ την βόλτα μου, όταν θέλω να γυμναστώ ή να ξεσκάσω, είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι!
Δεν με απασχολούν επιδόσεις και χρόνοι, θέτω τους δικούς μου στόχους και όταν τους πετύχω το χαίρομαι ιδιαίτερα!
Αν ο δικός σου στόχος είναι ενα μετάλλιο, ο δικός μου είναι να ανέβω τον Υμηττό μέχρι τα ραντάρ! Ο δικός σου στόχος μεγάλος αλλά και ο δικός μου επίσης! Μπορεί όταν πετύχεις εσύ τον στόχο σου να το μάθει όλη η Ελλάδα και όταν πετύχω εγώ τον δικό μου να το ξέρω μόνο εγώ... αλλά αυτό σε καμμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι εγώ δεν πέτυχα τίποτα!

Σου εύχομαι λοιπόν κάθε επιτυχία και πολλές και καλές επιδόσεις!
Και μία συμβουλή αν θες μιας και είμαι και μεγαλύτερη! Για να πετύχεις όσα θες στην ποδηλασία εκτός από σκληρή δουλειά και προπόνηση μην ξεχνάς ποτέ ποιός ήταν ο πρώτος λόγος που σε έκανε να αγαπήσεις το ποδήλατο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: