Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Tα πρωτοβρόχια


Σάββατο, 20 Σεπτέμβριος 2008

Καλώς ήρθες Φθινόπωρο!
Επιτέλους, ήρθε το πολυπόθητο και αγαπημένο Φθινόπωρο, με τις βροχούλες του, τη δροσιά του, τα μουντά αλλά υπέροχα χρώματά του, αυτά τα χρώματα που γεμίζουν τις καρδιές μας συναισθήματα, αναμνήσεις, και προσδοκίες!
Το φθινόπωρο είναι αγαπημένη εποχή, είναι η νέα αρχή! Είναι η εποχή των αλλαγών αλλά και της επαναφοράς. Μετά το ξεσάλλωμα και το "φόρτωμα στον κόκκορα" του Καλοκαιριού, έρχεται το Φθινόπωρο να μας επαναφέρει στην τάξη και απαιτεί από εμάς να θέσουμε τους νέους μας στόχους... σε όλους τους τομείς!!!!!!

Οι αλλαγές πολλές, τα σχολεία άνοιξαν (για τους μικρότερους), τα εργασιακά καθήκοντα και υποχρεώσεις επέστρεψαν δριμύτερα (για τους μεγαλύτερους), οι έξοδοι στα διάφορα μαγαζιά-στέκια άρχισαν να αραιώνουν (για τους πάντες), οι προπονήσεις γίνονται πιο εντατικές -αρχίζουν οι αγώνες γαρ- (για τους αθλητές)και πάει λέγοντας!

Με τέτοιο μουντό καιρό οι περισσότεροι από εμάς θέλουν να μείνουν σπίτι, με καλή παρέα, λίγο κρασάκι και καλή μουσική! Κι εγώ το θέλω! Αλλά θέλω και κάτι άλλο....

Θέλω βόλτες στο βουνό, στα πάρκα, στη Φύση γενικά... Θέλω να απολλαύσω τα χρώματα, το περίεργο αυτό φως του Φθινοπωρινού πρωινού, και κυρίως.. θέλω να απολλαύσω τις μυρωδιές!!!! ΑΧ! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ!!!!

"Ανοίγουν τα πνευμόνια σου" που έλεγαν και οι παλιότεροι..!
Έχετε ανασάνει το άρωμα του Ευκάλυπτου μετά τη βροχή ή/και κατά την διάρκειά της;
Έχετε μυρίσει το βρεγμένο χώμα; Έχετε τρέξει ή έχετε κάνει ποδήλατο μέσα στο ψιλόβροχο αναπνέοντας όλα αυτά τα υπέροχα αρώματα της Φύσης;
Αν όχι... δεν ξέρετε τι χάνετε!

Θα μου πείτε τώρα, "από όλες τις μέρες του χρόνου εγώ θα βγω για ποδήλατο ή τρέξιμο μες τη βροχή; Κι αύριο μέρα είναι!!!" Από μία άποψη σωστό! Από την άλλη όμως... Είναι μια εμπειρία μοναδική που εμένα τουλάχιστον μου είναι απαραίτητο να τη ζήσω τουλάχιστον μία φορά κάθε Φθινόπωρο... Προσέξτε όμως γιατί είναι εθιστική!!!


Φυσικά και θα γεμίσω λάσπες, φυσικά και θα βραχώ,σίγουρα κάποια στιγμή θα νιώσω οτι όσο πετάλι και να κάνω ή όσο κι αν τρέξω δεν θα ζεσταθώ με τίποτα! Αλλά.... δεν με νοιάζει!!!!!
Αδιάβροχα και αντιανεμικά δόξα τω Θεώ υπάρχουν, ένα δεύτερο ζευγάρι κάλτσες και παπούτσια για να αλλάξω μετά, θα το βρώ, κι όταν με το καλό γυρίσω στο σπιτάκι μου ένα ζεστό μπανάκι θα με επαναφέρει!

Αλλά εκείνο το βράδυ, όταν θα κλείσω τα μάτια μου για να κοιμηθώ, θα έχω όμορφες εικόνες, θα επιστρέψουν υπέροχες μυρωδιές και θα κοιμηθώ πολύ όμορφα!

Τώρα για να λέμε και την πάσα αλήθεια... το φταρνισματάκι μου θα το έχω, λίγο παραπάνω πόνους και τσιμπιματάκια στους μύες επίσης! "Αλλά δε βαριέσαι βρε αδερφέ... δεν το κάνω και κάθε μέρα!!!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: