Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

H παρεούλα μου..


Είμαι τυχερή και πολύ περήφανη που στη ζωή μου απέκτησα αυτό το παιδί. Τόσο καλό παιδί.. Μεγάλωσε τωρα και είναι εκτός από κόρη μου, και παρεούλα μου, φίλη μου, με καταλαβαίνει .. καταλαβαίνει τη διάθεσή μου χωρίς να πώ λέξη. Είναι υπομονετική, είναι γλυκιά, είναι καλόκαρδη..στα δυσκολά μου προσπαθεί με το δικό της τροπο.. με ένα χάδι , ένα φιλί, μια αγκαλιά.. μια ζωγραφιά να με βοηθήσει. Να με κάνει να χαρώ.. μου δίνει δύναμη.. με αγαπά! Ακόμη και όταν μου θυμώνει.. τα ματάκια της φωνάζουν "σ' αγαπώ"!

Ειλικρινά είναι φορες που αναρωτιέμαι αν την αξίζω αυτή την αγάπη... Εύχομαι μετά από χρόνια πολλά όταν κοιτάζω τα ματάκια της να βλέπω ακόμη την ίδια αγαπή και να μην έχει παρει τη θέση της η απογοήτευση..

εύχομαι οι επιλλογές μου να μη την πληγώσουν ποτέ.. είναι δύσκολο να είσαι ανταξιος γονιός τόσο υπέροχων παιδιών...

9 σχόλια:

Roadartist είπε...

Nα τη χαιρεσαι!

Mairaki είπε...

έχεις ένα πανέμορφο κορίτσι..και να το χαίρεσαι....την αγάπη της φυσικά και την αξίζεις...είσαι η μαμά της...εύχομαι να την έχεις πάντοτε δίπλα σου....και να γεύεσαι όλες τις στιγμές της....
Με αγάπη..!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

"είναι εκτός από κόρη μου, και παρεούλα μου, φίλη μου, με καταλαβαίνει .. "

Υπάρχει τελικά καλύτερη παρέα? ;)
Τα φιλιά μου και στις 2!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Την αξίζεις την αγάπη της..μην αναρωτιέσαι...
Μέσα από την δική σου αγκαλιά και αγάπη, πήρε και σου δίνει..
Πάντα δεμένες και ευτυχισμένες!

Mistress Hyde είπε...

Είναι εκτός των άλλων και ΚΟΥΚΛΑ!
Φιλιά και στις δύο!

blind alley είπε...

Γίνεται τέτοιου είδους παιδιά να μη δημιουργούνται εν μέρη από υπέροχους γονείς? Μόνο αυτό σκέψου για να μην έχεις αμφιβολίες. Αν και πιστεύω ότι αυτές οι αμφιβολίες και ο φόβος να μην την απογοητεύσεις είναι πολύ καλές για το μόνο λόγο ότι το λέει η καρδούλα σου ακόμη να μεγαλώνεις ένα παιδί όσο το καλύτερε δυνατόν. Αυτά είναι απόδειξη μιας καλής μα και σκεπτόμενης μητέρας. Την καλημέρα μου!

NOSTOS είπε...

Παντα θα αξιζεις την αγαπη της..η σχεση που εχεις αναπτυξει μαζι της.οτι ειστε δηλαδη τα καλυτερα φιλαρακια..ειναι η τελεια σχεση γονιου και παιδιου..Να ειστε παντα καλα και να χαιρεστε η μια την αλλη..Καλο σας βραδυ κι ευχαριστω για την φιλοξενια σας εδω..

Coco είπε...

Γλύκα είναι, να την χαίρεσαι, να σε χαίρεται! και συγχαρητήρια Φτεροπόδαρη! καλές γιορτές με υγεία!

Ανώνυμος είπε...

Να το χαίρεσαι, το πολυτιμότερο δώρο της ζωής σου :)
Κάποιος μου έλεγε τις προάλλες : "γυναίκα που γέννησε παιδί δεν φοβάται τίποτα στον κόσμο" .
Ξέρω καλά πόσο δίκιο είχε.
Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!
Και να θυμάσαι πως δεν έχεις να φοβάσαι πλέον τίποτα στον κόσμο ;)

Theorema